tisdag 20 september 2011

middagsbjudning, kaos och stickning

Bjöd Ida på middag idag. Efter mycket tjat om köttfärssås så fick hon äntligen avnjuta det idag! Tur att hon har en sån snäll kompis som ställer upp ibland ;).
Dagarna går fruktansvärt segt här hemma och jag vill inget hellre än att det ska bli oktober så att jag kan få börja leva igen. Känner mig instängd och tråkig. Är trött på mig själv och mina tankar. Tyvärr är det något i mitt huvud som gör att jag tänker på samma saker hela tiden. På hur allt var innan, på hur folk lovade och hur dom nu drar ner alla mina förhoppningar i skiten. Är så trött på att vara ledsen att jag snart inte orkar längre. Hoppas det finns personer som känner sig träffade, det hoppas jag i alla fall.

Eftersom jag nästa hela mitt liv har varit "Båstad-bo" så är programmet "Kaos i Båstad" ett måste. Men jag måste ju säga det att deltagarnas hjärnceller är kvarglömda i Stockholm! Hur fan kan man se ut som en del gör. Där är en ödla som försöker hitta en partner till sin kompis. Om kompisen inte finner någon partner förstår jag varför, ödlan skrämmer ju bort alla levande människor!

Nu ska jag lägga mig i min otroligt sköna säng, kolla några serier och fundera på morgondagens inköp. Har kommit på vad jag ska pyssla med dom närmsta dagarna. Jag ska sticka en halsduk. En stor, luffsig halsduk till vintern. Så kreativ jag ska vara! Det är ju nästan helt sjukt! :)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar