tisdag 18 oktober 2011

Riktigt jäkla bra dag! Lämnade hjärtat till begravningen och begav mig sedan till jobbet i Ängelholm. Jobbade från 9.45 till 18.15 och körde hem helt utmattad. Det tar på krafterna att vara trevlig så länge ;)! Väl hemma blev det mat och prat om dagen med familjen. Gick sen upp på rummet med nya växter som jag gjorde fint med i mitt fönster bland annat. Efter det tog jag mig i kragen och skickade iväg ett litet sms! Smset som gjorde att denna dagen faktiskt blev bättre än bäst! Fick veta det absolut bästa som jag skulle kunna få veta och ingen har större skadeglädje i kroppen än mig just nu. Ingen har nog haft större skadeglädje förut om jag tänker efter. Kroppen spricker snart av lycka! :) Så ond man kan vara ! ;) 

Pratade senare med Angelica och planerade lite angående klassträffen som är på tapeten den 19 November. Jag ser i alla fall fram emot den. Sen om alla kommer är en annan femma! ;) 

Nu blir det tv och sen ska jag sova! Om inte lyckan tar överhand så att jag sprallar av täcket skuttar runt istället! :)

GODNATT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar