måndag 24 oktober 2011

Söndag idag igen!

Helgen har gått i ett rasande tempo. Vaknade visserligen igår och trodde att det redan då var söndag men jag hade fel. Kändes som att jag fick lite längre helg men ack så fel. Den är redan över. Helgen har i stort sett bara varit att umgås med kompisar. Familjen har jag inte sett så mycket av. Mamma och pappa var på fest i fredags, Elias var på fest och jag hemma med Julia. Vi kollade idol, åt god mat och gooodis i massor och pratade.  Agerade taxi på natten för flera förfriskade människor och somnade några hundra kronor rikare den natten. Kvällen denna dag spenderades hos John i hans nya lya. Pizza och kortspel, varvat med sängbäddning, tvättning och tork tumling. Allt på en och samma kväll, inte illa pinkat för en ungkarl och två töser.

Skulle avslutat kvällen med en film men istället blev jag sittandes såhär, med datorn i knät, nacken i fel ställning så det värker långt ner i ryggen och håret på ända. Jag tror jag lägger ner projektet med filmen! :)

Vi hörs, vem vet.. kanske redan imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar