tisdag 29 november 2011

Det torkar i skallen och jag vet inte riktigt vad jag ska underhålla med för smaskiga nyheter. Jag jobbar och sliter på jobbet, kommer hem, äter, kollar tv och sover. Inte så mycket innehåll alltså. Idag har jag dock varit ledig men inte ens då hände det något roligt. Strax ska jag dra igång en film. Tror det får bli The Switch ikväll. En väldigt bra film. Jag har bara sett slutet på den några gånger då jag alltid kommit in i den försent när den visats på tv så nu ger jag hela en ärlig chans. Igår kollade jag på A little bit of heaven. En film en god vän rekommenderade. Han berättade att jag säkerligen skulle gråta som ett barn och visst var det så.. Mycket sorglig men ändå så härlig och rolig mitt i allt elände. 

Först nu ska jag ner och hämta ett glas vatten och handkrämen. Sen blir det sängen och filmen. 
Imorgon ska jag upp tidigt tidigt för att försöka få tag i biljetter till en konsert i sommar. Hoppas att jag lyckas! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar