söndag 18 september 2011

Beslut och hockey!

Lördagen blev riktigt bra! Shopping i Ängelholm med Julia! Efter detta en spännande hockeymatch mellan Rögle och Leksand! Såg ljust ut ett tag men tyvärr blev det inte som man hoppats! 3-2 till Leksand! Efter denna match blev det pizza hemma hos Balkemo's och lugn förfest hos Lovisa! Dock kallade sängen för min del så jag droppade spriten ikväll!

Idag har förresten hösten gjort sig påmind på riktigt! Blåser kallt och löven faller sakta från träden! På grund av detta är stövlar något som jag vill införskaffa! Men min beslutsångest är hemsk! Är det för tidigt för stövlar eller det är helt okej? Om man inte kommer använda dom varje dag liksom? Åh, vill ha!!

Nu ska jag kolla sista på big brother reprisen och sen släcker jag lampan!
Natti!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar