måndag 19 september 2011

Idag började jag dagen med att duscha, klä på mig och ta min fina bil till Ängelholm! Skulle dit för att köpa en sak till dammsugaren som hade gått sönder så jag var snäll och fixade det :)! När jag var där gick jag förbi Expert som hade utförsäljning och kom på att FM-sändaren som jag har är sönder. Så jag gick inom och kollade runder men ingen FM-sändare i sikte.. Blev då tipsad av expediten att köra till Kjell o Company på Väla där dom hade stort utbud på såna till bra pris. Sagt och gjort, utan att blinka for jag och bilen till Väla. Skönt att gå där när där inte var något folk! Några barnfamiljer och lite äldre damer var ute och gjorde sina ärende annars var det rätt dött. Hittade en Fm-sändare till mycket bra pris och som trotts det låga priset även fungerade ;)! Så nu kan jag lyssna på bra musik i bilen igen! :)  

Sen mina vänner måste jag tipsa om en sak som jag tycker är helt otroligt gott på kvällen nu när det är lite kallt och ruggigt ute. Jag som inte är så stort fan av Te har testat detta istället. Smakar precis som soppa fast utan grönsaker! Sjukt gott om ni frågar mig :)! 



 + en kopp med varmt vatten!  Mums!! :) 

Nu ska jag bädda sängen med nya lakan och sen ska jag läsa några kapitel i min bok! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar