lördag 24 september 2011

Igår glömde jag bort bloggen! Jobbade från tio-sex och var totalt slut när jag kom hem! Landade hemma vid åtta då det blev pizza och dokumentären " En andra chans " på SVT! en helt fantastiskt dokumentärserie där man följer fyra starka människor som lever vidare sina liv efter svåra olyckor som förändrat allt! Ett måste om man inte sett programmet tidigare!

Efter detta blev det sängen tidigt men med en otrolig smärta i örat somnade jag långt in på småtimmarna! Hade beställt en tid hos tandläkaren imorse då min smärta i örat uppstod då jag tuggar eller biter ihop! Begav mig dit idag trött och inte alls särskiljt pigg och får beskedet att jag kan ha en skada eller en inflammation i käken! Så nu går jag på medicin som gör att jag är trött och sover mesta delen av min egentligen vakna tid!

Men vad är lite smärta som går att bota med medicin jämfört med en svår olycka där följden blir att man aldrig mer kan röra sig..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar