torsdag 15 december 2011

Massa jobb hela dagarna.. Hinner knappt äta, men jag är så glad över att vi har och göra! Börjar kännas att det är jul snart! Kom hem från jobbet igår och mötte pappa i dörren med ett knä som inte var mycket att stödja sig på.. Blivit stångad av en tjur och haft en ruskigt äcklig upplevelse i en box där fanskapet inte alls var så glad över pappas fina omtanke som skulle gå ut på att göra "mysigt" inför natten hos dom! Kvällen gick och jag skulle precis gå upp för trappan till mitt rum när pappa skriker som ett barn! Så ont i sitt ben att han knappt kan röra sig. Beslutade oss för att ringa en ambulans som kom men som inte ville ta med honom för att han var så pass frisk att han kunde åka vanlig bil! Sagt och gjort, han skulle iväg! Så jag körde fram vår bil men in i framsätet kom han aldrig för sitt onda knä utan fick ligga i baksätet. Det skulle ambulansen fått veta. Vi stack in till akuten i Halmstad där pappa blev röntgad och undersökt! Fyra timmar senare, klockan 03.45 satte jag mig i sängen hemma och ställde min väckarklocka på 07.45! Inte precis vad man önskar sig! Nu ska jag iaf sova och sova länge! Pigg och vaken imorgon! Ännu mera jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar