tisdag 3 januari 2012

Jaha, då var 2011 över och ett nytt, förhoppningsvis händelserikt 2012 inleds. Detta året har varit helt magiskt. Våren är något jag minns och föralltid kommer minnas när man pratar om 2011. Det är jag bombsäker på. Sista tiden med min fina klass är något jag alltid kommer bära med mig.

Hade tänkt ha en sammanfattning någondag, av hur förra året såg ut :). Av vad jag minns allra bäst! :)

Nu innan jag ska lägga mig så ska jag visa er en låt, en låt som kom när jag gick i ettan på gymnasiet. Jag var helt såld i den och lyssnade på den hela tiden. Fram och tillbaka till skolan på tåget, under matten som sög, när jag skulle sova.. hela tiden. Vilka minnen.. Denna låt får mig också att tänka på killen i trean, han som var så snygg att man skulle kunna sätta in honom i vilken romantisk film som helst och han skulle passa in perfekt.

Tänker också på den gången jag satt ute i korridoren med en klasskompis. Dom andra i klassen var i gymnastiksalen och vi två hade inte med våra kläder av olika anledningar. Hon visste att jag ville sitta i korridoren utanför klassrummet vi skulle ha lektion i efter idrotten bara för att han befann sig i de klassrummet. När vi satt där och pratade öppnas dörren och ut kommer han. Snyggingen med ett stort S. Han gick mot oss och bländar oss med sitt leende samtidigt som han säger "Hej, läget?! :D" TILL MIG :O. Herregud, vilken känsla.

Tänk att en låt, en melodi kan göra att man känner ungefär samma känsla igen. Även fast det är så längesedan och denna människa är pasé..

http://www.youtube.com/watch?v=PMxpMLct0gQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar