fredag 13 januari 2012

När jag för någon vecka sedan önskade gott nytt år så skrev jag att jag skulle göra ett inlägg om det gångna året. Hinner dock inte med ett så långt så tar bara det roligaste. Jag vet ju i alla fall vad jag varit med om och att hela det gångna året har varit jättebra. Detta med tanke på mysig helg i Simrishamn med mina fina tjejer, otroligt roliga dagar i skolan innan studenten, bal, student, mysiga sommarkvällar, jobb och roliga fester. Detta är bara ett axplock av alla saker jag gjort så tänk så kul jag har haft ;).

Idag har jag varit iväg och jobbat. Ny plats på ett sätt men ändå inte. Kändes skönt att vara tillbaka även fast det bara är några dagar.

Imorgon blir det fest i Ängelholm, något jag ser framemot, dock vill jag att den aldrig ska ta slut. Och det säger jag långt innan den ens har börjat :).

Nu blir det soffan med täcke och film. God kväll allesammans :)

 Mina fina och jag i Simrishamn

 Klassresa i Danmark

 Bal



 Student 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar