lördag 14 april 2012

Ja, jag lever och jag har inte glömt denna sida men tiden och inspirationen till ett roligt inlägg har minsann inte funnits. Sitter hemma i soffan denna lördagskväll och återhämtar mig från pubkvällen igår och jobbet idag! Kollar på kvällen är din och bölar i vanlig ordning när man ser folk som blir så glada över sjuka överraskningar och upplevelser. Väntar också på att klockan ska bli sent! Lillebror ska ringa från USA! Gillar Skype!! Saknar skitungen en aning nu men det är trots allt bara två dagar kvar och sen är han hemma igen! Sen ska jag minsann bädda sängen med nya sängkläder med för att få sova så fantastiskt gott i natt! Det är det bästa jag vet! Lägga sig svintrött i en Nybäddad säng! Sover som en klubbad säl i flera, flera timmar!! ;)
Ja, det blev ett rörigt inlägg men ni fick iaf veta att jag är vid liv och mår bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar