måndag 21 november 2011

00:34 står min klocka på datorn på när jag trycker ner första tangenten. Jag skriver egentligen bara för att det skall skrivas.. för att ni som läser ska veta att jag är vid liv. Igår var det ett kärt återbesök i min älskade skola! Jag saknar det så fruktansvärt mycket och hade lätt kommit tillbaka om lärarna ringt tillbaka oss. Då menar jag att jag saknar mina kära klasskompisar och även alla fantastiskt fina människor i andra klasser som man lärde känna. Jag hade nog inte velat ha alla vanliga ämnen dock. Lite floristtimmar och massor med prat hade gjort allt bra. Jag vill alltså mest dit för gemenskapen. Efter vårt återbesök i skolan gick jag och tre andra till Mezo och käkade, pratade och flamsade. Mätta och belåtna for vi vidare till bowlinghallen för att spela av oss all vår energi och jag kan säga att den sista halvtimmen hade jag tömt min kropp på energi.

När vi var klara med vårt spel skildes vi åt och for hem. Min kväll avslutades med mat och "Så mycket bättre"!

godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar