onsdag 23 november 2011

Tjoohoo! Allt känns så bra idag att jag nästan NÄSTAN svävar på moln! Hur hela dagen från börjat har sett ut är ju inget jag behöver gå in på men eftermiddagen var skit bra. Körde till Elias skola och hjälpte honom att få igång EPAn med startkablar. Batteriet var dött men livades upp av min lilla bil. Vi körde hem, lämnade hans bil och stack sedan till Helsingborg. Vi skulle hämta ut hans nya glasögon och sen även byta min söndriga Fm-sändare. Och där kommer vi till den första lilla häftiga saken. Jag fick en helt ny sändare även fast att jag inte hade kvittot kvar + att jag fick en annan, mycket bättre utan att lägga till pengar pga att denna modellen var på kampanj. Så hur bra är inte detta? Jo precis, skit bra!

När denna var bytt mötte vi upp min otroligt saknade vän! Tog en kaffe på Väla och sedan bar det hem igen! 

Så om vi summerar denna dagen blir det 10 stora solar av 10! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar