tisdag 15 maj 2012

15 Maj 2012

Vädret hade kunnat vara lite bättre. Blåsigt och disigt. Solens strålar skiner igenom molnen ibland men försvinner lika snabbt. Sov länge idag, ledig och fri. Sömnen behövdes kan jag lova. Det har varit mycket jobb nu den senaste tiden och jag bara älskar det. Så himla härligt. Jobbar i två olika gäng med massor av olika personligheter och erfarenheter och jag trivs som fisken i vattnet. Känns himla bra. Min fina vän Nathalie ringde vid kvart i tolv och vi la på nästan precis. Känns så bra att få prata ut med en människa som man känner så bra men inte hinner se så mycket. En och en halv timme var nästan för kort. Hade kunnat prata mycket längre och om massa mycket mer än vad vi gjorde. Imorgon tar vi nya tag då vi ska ses allihopa. Jag och mina tre fina blomsterflickor. Shopping, flams och trams står på schemat och jag älskar det! :) En dag jag sett fram emot himla länge. Ingenting kan stoppa oss!

Nu ska jag ta på skorna och gå ut en lång runda innan jag ska ladda om inför Aloe Vera party hemma hos Malin. Ska bli jätte spännande och kul!

(v..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar