måndag 6 februari 2012

Hallå där kött och blåbär!

Sitter nu här igen och funderar på vart jag ska börja. Helgen innebar jobb på lördagen och festligheter för min goa vän Malin. Kom till henne runt halv sex och firade av henne ordentligt :). Fick även träffa mina två andra saknade vänner Angelica och Nathalie + hela Malins släkt. Mycket trevligt. Vi åt gott, drack gott och skrattade som vanligt åt allt möjligt. Vid tre damp jag ner i sängen nöjd och belåten över kvällen. Gårdagen var däremot seg. Vaknade sent och ville inte riktigt gå upp även fast klockan var alldeles för mycket. Åt frukost och bestämde sedan med mamma att vi skulle köra och köpa ny jacka till henne. Vi körde till väla och trängdes med fler som skulle slå ihjäl en ledig dag med shopping. Hon fick i alla fall en ny jacka och en ny halsduk och sen stack vi hem igen :). Dagen idag har varit lugn. Inget jobb förrän i slutet av veckan denna vecka så jag tar det lugnt och laddar upp :). Kollade melodifestivals reprisen och körde lite ärende åt pappa. Gick en lång promenad senare mot kvällen. Nu kallar sängen och Sofias Änglar på kanal5.se :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar