fredag 3 februari 2012

Hallåååhallååå där ute i kylan!

 Idag är det fredag, fredagen den 3 Februari. Idag gratulerar vi finaste Malin på födelsedagen och hoppas hon har världens bästa dag. Imorgon kommer vi och gör även den dagen till världens roligaste :)! 20 år är ju inget man glömmer bort precis. Började min dag med god frukost och kaffe, sånt som man borde börja varje dag med men aldrig riktigt hinner. Inte jag i alla fall, då sover jag hellre en halvtimme mer än att äta frukost. Efter denna lugna morgon stack jag och mamma med Lizzie till en i Laholm som badat och friserar hundar. Lämnade av en rädd och skrämd hund och stack sedan vidare ner till stan för att hämta ut glasögon till mamma. När detta var avklarat körde vi hem till Carolina, Gustav och Benjamin och drack kaffe, åt bulle och en himla god tårta. Alltid god fika hemma hos er, Tack så mycket!! :) Eftersom du påminde mig om att jag glömmer bort att skriva om dig när jag varit hos er så passade jag på att lägga upp ett inlägg om det nu ;).

Nu är hunden hemma och är fruktansvärt nöjd över det, och gott luktar hon :)!

Bad ju er att lägga upp en kommentar när ni är inne och kollar här! Förstår nu varför ingen har gjort det, även detta hade Carolina ett svar på, det går ju inte ;). Har nu ändrat inställningarna och det ska gå nu :). Så nu är det bara att kommentera så det glöder! :)

Ha en trevlig helg, vi hörs och ses!! :)



2 kommentarer:

  1. haha:) du är för go! trevligt att ni kom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och du vet nog att jag alltid tycker att det är lika trevligt att hälsa på :)!

      Radera