tisdag 7 februari 2012

Nu är det kväll och klockan är elva även idag.. Dagarna rullar på och jag njuter av det fina vädret nu när jag är ledig några dagar :)! Var som jag skrev innan idag ute och gick i det fina vädret :)! Tog en promenad på ungefär 45 minuter och var så varm när jag kom hem att jag fick duscha ;)! Inte händer det varje dag när det är minusgrader ;)! När mamma slutade jobbet vid halv tre tiden körde jag till Laholm och mötte upp henne! Vi gick till en otroligt mysig butik där dom säljer pysselsaker.. Och alla som känner mig vet säkert att det kliar i fingrarna och sticker i ögonen när jag ser sånt. Såklart köpte jag med mig saker hem för att göra egna armband :)! Kumihimo heter denna metod där man flätar armband eller halsband med hjälp av en platta. Matcha olika band i fina färger och vips så har du snygga armband att ge bort. Gjorde några idag i satinband och imorgon kör mamma dit och köper mer och i andra fina färger :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar